Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI: 730-009-389
Zakładki

OAKLEY wszechobecny na RIO 2016

OAKLEY wszechobecny na RIO 2016

Poza wielkim widowiskiem, aferami, łzami i całym pięknem sportu Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro to również święto mody sportowej i doskonałe miejsce żeby zaprezentować swoją markę, kolekcję czy nowe technologie w dobrym świetle. Swoją okazję świetnie wykorzystała firma Oakley. Na którą dyscyplinę nie spojrzeć, widzimy niemalże tylko okulary Oakleya. Wynika to z wieloletniego przyzwyczajenia do marki, jej wysokiej jakości i ciekawego designu. Ale poruszenie wywołała również kampania reklamowa oraz sama kolekcja olimpijska marki.

Specjalnie na potrzeby Igrzysk Olimpijskich Oakley stworzył linię okularów nawiązującą do kolorów imprezy jak i ich koloru używanego w 1980 roku. Jest to Green Fade – właśnie w tej kolorystyce zostały stworzone okulary na Rio. Jest to seria najpopularniejszych modeli sportowych, z ręcznie malowanymi oprawkami i soczewkami typu PRIZM. Dużo ekscytacji wywołała metoda barwienia soczewek na kolory, które mają blokować przepływ niektórych fal słonecznych. Przez co poprzez zastosowanie odpowiedniego koloru można pomóc zawodnikom w widzeniu boiska, linii, przeciwników etc.

Na warsztat zostały wzięte modele EV ZERO, RADAR EV, FLAK 2.0 XL, RADARLOCK, JAWBREAKER, FROGSKINS i CROSSLINK ZERO. W okularach zostały użyte soczewki wykonane z plutonitu, jednego z najczystszych optycznie materiałów na świecie. Jest to soczewka, która nie powoduje żadnych zniekształceń rzeczywistości, oddaje obraz widziany przez oko.

Dodatkowo soczewki w wersjach olimpijskich wyposażone są w technologię PRIZM. Powoduje ona ożywienie kolorów i uwydatnienie kolorów. Pokazuje rzeczy, których nie zauważylibyśmy gołym okiem. Amerykańska triatlonistka Gwen Jorgensen zauważa, że po ściągnięciu okularów świat wydaje się bardziej matowy. Oakley w swojej ofercie posiada 8 różnych rodzajów soczewek PRIZM, w tym jedną przeznaczoną na śnieg. Tak więc w Rio mamy okazję oglądać pozostałe osiem wersji. Każda z nich przystosowana do stosowania w innych warunkach, na innych powierzchniach.

Gwen Jorgensen konkuruje w soczewkach Prizm Road. „Jeżdżę na mocno zadrzewionym terenie i nagle wjeżdżam na czarny asfalt, potrzebuję soczewki i odcienia, który pomoże mi na przekroju tych dwóch środowisk” komentuje zawodniczka.

Natomiast trzy-krotna medalistka IO, amerykańska siatkarka plażowa Kerri Welsh wybrała dla siebie Prizm Pole. Pomogą one zwiększyć widzialność bieli i niebieskiego, dzięki czemu piłka i niebo pozostaną lepiej widoczne.

Ambasadorami kolekcji są:

  • Jenny Rissveds – kolarka górska ze Szwecji

  • Julien Absalon – kolarz MTB z Francji

  • Kerri Welsh – siatkarka plażowa z USA

  • Larissa Franca – siatkarka plażowa z Brazylii

  • Lin Dan – badmintonista z Chin

  • Marco Aurelio Fontana – kolarz MTB z Włoch

  • Marc Cavendish – kolarz szosowy z Wielkiej Brytanii

  • Nino Schurter – kolarz górski ze Szwajcarii

  • Pauline Ferrand-Prevot – kolarka górska z Francji

  • Richard Murray – triathlonista z RPA

  • Talita Antunes – siatkarka plażowa z Brazylii

  • Alison Cerutti – siatkarz plażowy z Brazylii

  • Bruno Schmidt – siatkarz plażowy z Brazylii

  • Bob i Mike Bryan – tenisiści z USA

  • Bubba Watson – golfista z USA

  • Gwen Jorgenson – triathlonistka z USA